mais tkt un jour je s'rais de retour pour te jouer un mauvais tour
Absence / Ralentissement(rayez la mention inutile) Nom du/des compte(s) : Moon Yu Ri Durée (ou date) : 21/05 au 28/05 Raison : J'ai deux semaines de vacances alors je profite pour en passer une chez mes parents à la campagne, du coup j'aurais pas mon ordi (et je me vois pas prendre le leur pour rp, genre expliquer le pourquoi du comment ) Mais je répondrais toujours sur ma fiche de lien ou en mp
Code:
<z>Mrs Lucky</z> ► absence + du 21 mai au 28 mai ► <i>revenue le ... (partie réservée au staff, ne rien écrire svp)</i> (Moon Yu Ri)
i was far, i was far i was falling before you shine on me it was dark it was dark, it was dark before you woke me up a flower in your hand you smile brightly at me the curse disappears
After this night when everything held its breath. I follow the sound of someone calling me. The second I open my eyes, it's farther away. It's like you're fleeing from me again. You and I, the moment we meet again... Can you tell me what you wanted ? ❁
After this night when everything held its breath. I follow the sound of someone calling me. The second I open my eyes, it's farther away. It's like you're fleeing from me again. You and I, the moment we meet again... Can you tell me what you wanted ? ❁