I will evеntually put your lips on my cheeks. Get rid of all your thoughts, pretend to bе calm and put everything aside when you're alone. What did you do in the fantasy you imagined? Don't open your eyes, I take you to the moon.
Bai Cao Lu
★★★★★ LEGENDARY SHAKER (ADMIN)
Pseudo : little liars (audrey). Célébrité : song yuqi (g-idle) Crédits : sohaline (ava) Messages : 479 Âge : 25
Haeeeee ~ Écoute, sympa la folie, t'as vu comment t'es canon ???? Vraiment la plus belle <3 Contente que tu rentres cela dit, je fais comment moi sans toi !
♡ i just love him; and it doesn't matter that sometimes our worlds are colored different hues. because when the colors blend together, it's the most beautiful thing i've ever seen.
La plus belle ? Tu veux parler de toi en fait ㅋㅋㅋㅋ La prochaine fois je supplie ta mère pour qu'elle te laisse venir avec moi ㅜㅜ Je te laisse le cours de Rohan va bientôt commencer~ Deux semaines sans voir cette merveille, j'ai besoin de requinquer mes yeux ㅎㅎㅎ
I will evеntually put your lips on my cheeks. Get rid of all your thoughts, pretend to bе calm and put everything aside when you're alone. What did you do in the fantasy you imagined? Don't open your eyes, I take you to the moon.
Bai Cao Lu
★★★★★ LEGENDARY SHAKER (ADMIN)
Pseudo : little liars (audrey). Célébrité : song yuqi (g-idle) Crédits : sohaline (ava) Messages : 479 Âge : 25
Non de toi, my love~ Oui, s'il te plait, elle peut rien de te refuser en plus on le sait très bien ! Mdrr, pourquoi il n'y avait pas de beaux gars à croquer à Londres ou ils n'étaient pas aussi intéressants que Mr Woo ? ;) Je peux comprendre aussi même si pas du tout mon genre hehe
♡ i just love him; and it doesn't matter that sometimes our worlds are colored different hues. because when the colors blend together, it's the most beautiful thing i've ever seen.